Nahoru

Veletrh vzdělávání  EDUCA v Liberci

Volba  povolání

Ve  čtvrtek 10. října  se žáci II. stupně naší školy zúčastnili veletrhu vzdělávání EDUCA MYJOB, který se konal v Home Credit Aréně v Liberci. Veletrh je jednou z největších akcí svého druhu v regionu a nabízí žákům i jejich rodičům přehled o široké nabídce středních škol, odborných učilišť i firem poskytujících praxi.

Na veletrhu měli naši žáci možnost získat informace o různých učebních oborech, seznámit se s nabídkou středních škol a odborných učilišť, a také nahlédnout do světa budoucích profesí. Mnoho z nich se zapojilo do diskuzí se zástupci škol a firem, což jim pomohlo lépe pochopit požadavky na jednotlivé obory a možnosti uplatnění na trhu práce.

Některé stánky nabídly i praktické ukázky, které žákům umožnily vyzkoušet si různé činnosti spojené s danými profesemi, což pro ně bylo nejen zajímavé, ale i inspirativní při volbě budoucího povolání.

Věříme, že návštěva veletrhu pomohla našim žákům ujasnit si své profesní cíle a nasměrovat je k dalším krokům v jejich vzdělávání.

 

(Jana Hýsková)

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.